Pályázat
HÍREINK

Bekerültünk a Boldog Óvodák és Iskolák hálózatába! Indulnak a boldogságórák! Nagyon büszkék vagyunk erre a címre!

ssa

 

Nyári tábor Pannonhalmán

Alapítványunk hagyományos nyári tábora idén Pannonhalmán lesz július 9-13. között, ahova szeretettel várjuk jelenlegi és korábbi kuckós ovisainkat, testvéreiket, barátaikat 5-12 év kor között!

Bővebben...
 

Felvétel
a következő tanévre

16 éve sikeresen, teltházzal működő, 5 csoportos zuglói magánóvodánk a tanév végén iskolába ballagó gyermekeink helyére felvételt hirdet.

Bővebben...
 
Pályázat
img1
img2
img3
img4
img5
img6
img7
img8
img9
img10
img11

Iskolaelőkészítés

Az iskolai élet előkészítésére különösen nagy hangsúlyt fektetünk. Azt, hogy milyen sikerrel tesszük ezt, mutatják az adatok, mely szerint elballagó gyermekeink több mint 90%-a valamely magasabb elvárásokat támasztó iskolába nyer felvételt. (A jellemzően választott iskolák: Városligeti Magyar-Angol Két Tanítási nyelvű  Általános Iskola, Zuglói Hajós Alfréd Magyar-Német Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola, ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gyakorló Gimnázium, Fazekas Mihály Fővárosi Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola, Káposztásmegyeri Angol-Magyar Kéttanítási nyelvű Általános Iskola, Lemhényi Dezső Általános Iskola, és több művészeti osztályt indító általános iskola.)

A gyerekek iskolai életre történő felkészítése nálunk folyamatos, mini/kiscsoporttól a nagycsoport/ovisulis csoport végéig tart. Tesszük ezt az életkorokhoz, a gyerekekhez, a csoport fejlettségéhez, érdeklődéséhez igazodva megfelelő motivációval, igényes eszközökkel.

Ovisuli, iskolaelőkészítőTőlünk a gyerekek kétféle módon ballagnak az iskolába. Kortól, iskolatípustól, szülő korábbi „testvér” tapasztalatától függően van, aki nagycsoport végén búcsúzik tőlünk, és van, aki még egy évet marad egy úgynevezett ovi sulis rendszerben. Ez a mi Bölcs Bagoly csoportunk. Az óvodánkba „visszatartott” gyerekeket nem a nagycsoportossá váló középsősökkel vonjuk össze. (Hisz annak a korosztálynak megfelelő felkészítést már a visszatartott gyerekek is megkapták.) Helyette zökkenőmentesen, nyugodt tempóban, tét nélkül bevezetjük őket az iskolai életbe. Az óvodai anyaghoz képest szélesebb körben foglalkozunk a matematikával, hangsúlyos az írás, olvasás előkészítése és emellett sok időt töltünk velük múzeumokban, gyermekelőadásokon, koncerteken, kirándulásokon. Tapasztalatunk szerint ebben az életkorban kíváncsiságuk hajtja a gyerekeket. Az apró részletekre figyelve meglepő módon és mennyiségben fogadják be a kiállítások, műsorok anyagait (és sajnos pont az e fajta ismeretnyújtásra nincs lehetősége az iskolai tanítónak, nevelőnek).

Az ovisuliban maradt gyerekek nagyon élvezik ezt az „ajándék” évet és aztán ebből táplálkozva nagyon jó eredménnyel és könnyedséggel veszik az iskolai akadályokat.